مقایسه کفپوش‌ PVC تایلی و رولی

مقایسه کفپوش‌ PVC تایلی و رولی

مقایسه کفپوش‌ PVC تایلی و رولی

  کفپوش‌های PVC ویژگی و مزایای بسیار زیادی دارند و برای استفاده در خانه، محل کار، فروشگاه‌ها و … بسیار مناسب هستند. کفپوش‌های PVC در دو مدل تایلی و رولی عرضه می‌شوند. در این مقاله قصد داریم که به مقایسه کفپوش PVC تایلی و رولی بپردازیم، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مقایسه کفپوش‌ PVC تایلی و رولی
مقایسه کفپوش‌ PVC تایلی و رولی

فهرست:

  • مقاومت در برابر رطوبت و مایعات
  • نحوه نصب کفپوش پی وی سی تایلی و رولی
  • مقایسه ظاهری کفپوش PVC تایلی و رولی

مقاومت در برابر رطوبت و مایعات

  همانطور که می‌دانید هر دو نوع این کفپوش‌های پی وی سی‌(PVC) هستند و کفپوش‌های ضد آب و قابل شستشویی هستند، اما می‌توان با داشتن کمی آشنایی بیشتر با این دو نوع کفپوش، انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشیم.

برای مثال کفپوش‌های رولی هنگام استفاده کردن در سرویس‌های بهداشتی، استخر‌ها و حمام انتخاب بهتری هستند، زیرا کفپوش‌های رولی کاملا در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و در میان آن‌ها درزی وجود ندارد. به همین دلیل رطوبت و آب در آن نفوذ نمی‌کند، اما در کفپوش‌های تایلی با اینکه تایل‌ها به خوبی در کنار هم قرار می‌گیرند اما آب در میان آن‌ها نفوذ می‌کند و انتخاب خوبی برای مکان‌های ذکر شده نیستند.

تفاوت کفپوش‌های PVC تایلی و رولی
تفاوت کفپوش‌های PVC تایلی و رولی

حتما بخوانید: کاربرد و ویژگی های کفپوش PVC


نحوه نصب کفپوش پی وی سی تایلی و رولی

 در ادامه مقاله مقایسه و تفاوت کفپوش‌های PVC تایلی و رولی به نحوه نصب این دو مدل ار کفپوش‌های پی وی سی می‌پردازیم.

معمولا نصب کفپوش‌های تایلی آسان‌تر است، زیرا از قبل برش داده شده‌اند و به صورت مرتب در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. همچنین در زمان کمتری نصب می‌شوند، اما در کفپوش‌های رولی به این صورت نیست، زیرا در نبود برش منظم کمی نحوه نصب، سخت‌تر و زمانبرتر می‌شود.

ما پیشنهاد می‌کنیم که در نصب دو نوع کفپوش PVC حتما از افراد متخصص کمک بگیرید تا کار به خوبی اجرا شود.

 

مقایسه ظاهری کفپوش PVC تایلی و رولی

  با اینکه این که کفپوش PVC رولی و تایلی با هم متفاوت هستند و نحوه نصب آن‌ها متفاوت است، اما در ظاهر تفاوت بسیار زیادی ندارند. کفپوش‌‌ PVC تایلی به دلیل قسمت قسمت بودن پس از نصب شکل کاملا سه بعدی به خود می‌گیرند و تایل‌ها به خوبی در کنار هم قرار می‌گیرند.

نحوه نصب کفپوش پی وی سی تایلی و رولی
نحوه نصب کفپوش پی وی سی تایلی و رولی

در کفپوش‌های PVC رولی این اتفاق کمی متفاوت است و ظاهر آن بیشتر به نصاب بستگی دارد. نصاب می‌تواند رول‌ها را با کمی فاصله در کنار هم قرار دهد تا شکل سه بعدی به خود بگیرند، یا اینکه رول‌ها را کاملا در کنار یکدیگر قرار دهد تا طرحی یکپارچه را برای کف ایجاد کند.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *