راهنمای انتخاب آلبوم کاغذ دیواری ادارای و رسمی

راهنمای انتخاب آلبوم کاغذ دیواری ادارای و رسمی

راهنمای انتخاب آلبوم کاغذ دیواری ادارای و رسمی

یکی از مکان‌هایی که افراد مدت زمانی طولانی را در آن سپری می‌کنند، دفاتر کار در شرکت‌ها و ادارات است. فضای دفاتر اداری همواره باید آرام، روشن، پرنور و عاری از هرگونه رنگ و طرح باشد تا موجب آرامش کارکنان شود و از طرفی نیز به گونه‌ای طراحی گردد که سبب حواس پرتی آنان نشود. یکی از ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌های تغییر دکوراسیون، استفاده از کاغذ دیواری است که باعث زیبایی و انرژی بیشتر محیط می‌شود. به همین دلیل ما در تیم دکوری، راهنمای انتخاب آلبوم کاغذ دیواری ادارای و رسمی را برای شما عزیزان تهیه کرده‌ایم تا بتوانیم شما را در انتخاب بهترین کاغذ دیواری برای اداره و دفتر کار خود کمک کرده باشیم، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست:

  • اهمیت پوشش دیوارها در محیط اداری
  • نکات مهم درانتخاب کاغذ دیواری ادارای
  • آلبوم‌های کاغذ دیواری مناسب شرکت‌ها و ادارات
  • قیمت کاغذ دیواری اداری و رسمی

اهمیت کاغذ دیواری در محیط اداری

در ادامه مقاله راهنمای انتخاب آلبوم کاغذ دیواری اداری و رسمی 3 مورد از مهم‌ترین دلایل اهمیت استفاده از کاغذ دیواری در ادارت را توضیح خواهیم داد.

اهمیت کاغذ دیواری در محیط اداری
اهمیت کاغذ دیواری در محیط اداری
  • ایجاد محیطی آرام: همانطور که قبلا گفتیم، شرکت‌ها و دفاتر اداری محل‌هایی هستند که افراد تایم زیادی از روز را در آن می‌گذرانند. به همین دلیل فضای داخلی آن باید آرامش و تمرکز کافی را داشته باشد و به گونه‌ای باشد که موجب افزایش راندمان کاری کارکنان گردد.
  • کسالت‌آور نبودن محیط: خیلی اوقات محیط‌های اداری می توانند کسل‌کننده باشند و این موضوع در کاهش بهره‌وری کارمندان تاثیر بسزایی دارد. برای حل این مشکل و انرِژی بخشیدن به محیط یکی از آسان‌ترین کارها، استفاده از آلبوم‌های کاغذ دیواری متنوع و مناسب دفاتر کار است.
  • راحتی در شستشو: اغلب در محیط‌های اداری گرد و خاک زیادی ایجاد می‌شود و به دلیل رفت و آمدهای زیاد، این گرد و غبار به دیوارها می‌چسبند. نصب کاغذ دیواری‌های قابل شستشو بهترین روشی است که می‌توان به وسیله آن، این مشکل را برطرف کرد.

نکات مهم خرید کاغذ دیواری ادارای

کاغذ دیواری اداری باید با وسواس و دقت زیادی انتخاب شود و به گونه‌ای باشد که محیط را بزرگتر نشان داده و از طرفی نیز انرژی محیط را دو چندان کرده و باعث ایجاد حس صمیمیت میان افراد گردد.

اما نکته مهم در انتخاب کاغذ دیواری این است که تخصص کاری و نوع خدماتی که ارائه می‌دهید در انتخاب این محصول از اهمیت زیادی برخوردار است. برای نمونه استفاده از طرح‌هایی هندسی و عددی برای دفتر مهندسی، انتخابی هوشمندانه است، چرا که کاغذ دیواری اداری و رسمی باید به گونه‌ای باشد که باعث ایجاد و انتقال احساس اطمینان در مراجعه‌کنندگان و مشتریان شود و سبب تحت تأثیر قرار دادن آن‌ها گردد.

توجه به طیف رنگی نیز از دیگر نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری برای ادارات است. برای نمونه در مطب دکتر روانشناس نمی‌توان از کاغذ دیواری با تم رنگی تند استفاده کرد، بلکه باید رنگی انتخاب شود که موجب آرامش مراجعه‌کنندگان شود.

نکات مهم خرید کاغذ دیواری ادارای
نکات مهم خرید کاغذ دیواری ادارای

حتما بخوانید: جدیدترین آلبوم های کاغذ دیواری سال 2021


آلبوم‌های کاغذ دیواری مناسب شرکت‌ها و ادارات

یکی از مهم‌ترین بخش‌های مقاله راهنمای انتخاب آلبوم کاغذ دیواری اداری و رسمی آشنایی با انواع آلبوم‌های کاغذ دیواری مناسب دفاتر اداری است. برای این کار نکاتی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بهترین کاغذ دیواری را انتخاب کنید.

  1. استفاده از طرح‌های ساده و رنگ‌های خنثی: همانطور که قبلا هم اشاره کردیم دکوراسیون داخلی ادارات نباید به گونه‌ای باشد که موجب از بین رفتن تمرکز کارکنان شود، به همین دلیل باید از آلبوم‌های کاغذ دیواری با طرح‌های ساده نظیر آلبوم کاغذ دیواری مچ MATCH که با طرح‌های ساده اما زیبای خود باعث آرامش بیشتر محیط می‌شود، استفاده کنید.
  2. ترکیب چند مدل کاغذ دیواری مختلف: در طراحی دکوراسیون داخلی، شما این اجازه را دارید که از کاغذ‌های دیواری با طرح‌های مختلف استفاده کنید. برای مثال شما می‌توانید از یک طرح خاص وساده برای دیوارهای معمولی استفاده کنید و برای دیوار پشت میزها، یک طرح دیگر را به کار ببرید تا به نوعی مخاطب را به جهتی که می‌خواهید هدایت کنید.
  3. انتخاب طرح کاغذ دیواری متناسب با محیط: شما باید سبکی از آلبوم‌های کاغذ دیواری را انتخاب کنید که متناسب با محیط اداره باشد. مثلا اگر دکوراسیون داخلی شما به گونه‌ای لوکس و لاکچری طراحی شده، بهتراست از کاغذ دیواری‌ کلاسیک مانند آلبوم کاغذ دیواری کایسر KAISER استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید طراحی ساده و به دور از تجملات را داشته باشید انتخاب کاغذ دیواری ساده مانند آلبوم کاغذ دیواری سیمپل SIMPLE برای شما بهترین گزینه است.

نصب کاغذ دیواری اداری

از دلایل محبوبیت کاغذ دیواری برای محیط‌های اداری می‌توان به نصب آسان و سریع آن اشاره کرد. با استفاده از کاغذ دیواری شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن آن را نصب کرده  واز دردسرها و بوی شیمیایی رنگ راحت ‌شوید.

طراحان دکوراسیون حرفه‌ای، معمولا رنگ کاغذ دیواری را با پارکت کف اتاق‌ها هماهنگ می‌کنند، تا هارمونی زیباتری در محیط ایجاد کنند.

نکته‌ی حائز اهمیت دیگر در انتخاب کاغذ دیواری این است که حتما قبل از نصب آن از طرح و رنگ مبلمان، میزها و صندلی‌های اداری اطمینان حاصل کنید، زیرا در صورت عدم هماهنگی آن‌ها، محیطی کسالت‌آور و خسته‌کننده خواهید داشت.


حتما بخوانید: روش‌های نصب کاغذ دیواری


قیمت کاغذ دیواری اداری و رسمی

یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌ی شرکت‌ها و ادارات برای انتخاب کاغذ دیواری، قیمت و هزینه آن است. قیمت کاغذ دیواری به عوامل مختلفی مانند طرح، جنس کاغذ دیواری، کیفیت آن و متراژ محلی که در آن از کاغذ دیواری استفاده می‌شود، بستگی دارد.

قیمت کاغذ دیواری اداری
قیمت کاغذ دیواری اداری و رسمی

به عنوان نمونه اگر بخواهید از آلبوم‌های کاغذ دیواری با طرح‌های لوکس و لاکچری استفاده کنید، بدون شک هزینه‌ای بیشتر نسبت به آلبوم‌های ساده باید پرداخت کنید.

سخن نهایی

ادارات مکان تمرکز و انجام امور کاری هستند و افراد زمان زیادی از روز را در آن سپری می‌کنند، به همین دلیل دکوراسیون آن‌ها باید به صورتی باشد که باعث القای احساس آرامش در کارکنان شود.

انتخاب کاغذ دیواری ادارای و رسمی به عوامل زیادی از جمله طرح کاغذ دیواری، جنس و کیفیت آن بستگی دارد و لازم به ذکر است که تمام این موارد بر روی قیمت آن نیز موثرند. با توجه به تخصص و دکوراسیون محیط و فضای دفتر کاری خود٬ می‌توانید از بین آلبوم‎‌های کاغذ دیواری، مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید.

ما در مقاله راهنمای انتخاب آلبوم کاغذ دیواری ادارای و رسمی سعی کردیم تمام نکات ضروری جهت انتخاب و خرید کاغذ دیواری اداری را بررسی کنیم، امیدواریم که توانسته باشیم در انتخاب این محصول به شما کمک کرده باشیم.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *