خرید کاغذ دیواری

خرید کاغذ دیواری

خرید کاغذ دیواری

خرید کاغذ دیواری کار سختی نیست، برخلاف نظر اغلب مردم که فکر میکنن انتخاب یک طرح و رنگ مناسب منزل شون خیلی سخته، ما اینجا بهتون کمک می‌کنیم که بهترین انتخاب رو داشته باشید.

اول از همه باید مشخص کنید برای چه فضایی کاغذ دیواری می‌خواهید انتخاب کنید. قطعا انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب یا اتاق کودک یا کاغذ دیواری اداری یا کاغذ دیواری پذیرایی با هم متفاوت است.

معمولا ترکیب کاغذ دیواری ساده و طرح‌دار جذاب‌تر است چون هم علاوه بر اینکه فضای شما را خیلی شلوغ نمی‌کند باعث بهتر دیده شده کاغذ دیواری طرح‌دار شما می‌شود.

در این حالت برای دیوارهای اصلی از کاغذ طرح‌دار و دیوارهایی که در یا پنجره در آن‌ها هست از کاغذ دیواری ساده می‌توانید استفاده کنید.

البته اگر کاغذ طرح‌دار شما دارای گل‌هایی هست که با هم فاصله دارند و طرح خلوت یا محو یا ریز دارد میتوانید به صورت کامل کاغذ دیواری طرح‌دار بزنید.

اگر هم طرفدار سادگی هست و کاغذهای طرح‌دار اذیتتون میکنه می‌توانید از کاغذهای ساده بافت‌دار یا ترکیب کاغذ دیواری و رنگ برای دیزاین فضا خود استفاده کنید.

ولی اگر از کاغذهای طرح‌دار و جذاب خوشتان میاید در ادامه خیلی کوتاه بعضی از طرح‌هایی رو که می‌توانید برای فضاهای مختلف استفاده کنید رو توضیح می‌دهیم.

البته تمام این توضیحات برای کمک کردن به انتخاب شماست و انتخاب کاغذ دیواری کاملا سلیقه‌ای است.

فهرست:

  • کاغذ دیواری اتاق خواب
  • کاغذ دیواری اتاق کودک
  • کاغذ دیواری اداری
  • کاغذ دیواری پذیرایی

کاغذ دیواری اتاق خواب

معمولا برای کاغذ دیواری اتاق خواب از طرح‌های گلدار یا طرح‌های داماسک خلوت و یا طرح‌های مدرن می‌توانید استفاده کنید. بهتر است دیوار بالای تخت خواب یا کنار تخت خواب را از کاغذ طرح‌دار استفاده کنید. البته اگر این دیوار روبه‌روی درب ورودی اتاق باشد بهتر است چون باعث بهتر دیده شدن طرح می‌شود.

 

کاغذ دیواری گلدار


حتما بخوانید: اصول انتخاب کاغذ دیواری


کاغذ دیواری اتاق کودک

برای اتاق کودک بسته به سن کودک یا نوجوان می‌توانید از کاغذ دیوای یا پوستر با شخصیت کارتونی یا ورزشی مورد علاقه کودکان خود استفاده کنید. اگر می‌خواهید مدت زمان بیشتری از کاغذ دیواری استفاده کنید پیشنهاد می‌کنم از شخصیت‌های کارتونی استفاده نکنید چون با بزرگ شدن بچه‌ها دیگر شخصیت‌های کارتونی براشون جذابیتی ندارند.

استفاده از طرح‌های مدرن یا طرح‌های نوجوان البته با رنگ‌های روشن هم گزینه خوبی هستند.

 

کاغذ دیواری اتاق کودک

 

کاغذ دیواری اداری

برای خرید کاغذ دیواری مناسب فضاهای اداری معمولا از کاغذهای ساده یا کاغذهای بافت‌دار یا ترکیب کاغذ طرح مدرن با کاغذ ساده استفاده می‌شود، استفاده از طرح‌های هندسی یا پوستر با طرح مرتبط با همان شغل هم می‌تواند به جذابیت فضای شما کمک کند.

 

 کاغذ دیواری ساده بافت دار


حتما بخوانید: کاغذ دیواری چیست؟


کاغذ دیواری پذیرایی

برای اتاق پذیرایی بسته به متراژ و دکوراسیون منزل خود می‌توانید از طرح‌های داماسک و کلاسیک و یا مدرن البته با رنگ‌هایی که مناسب فضا‌های رسمی باشد استفاده کنید. مسلما برای سالن‌هایی با متراژ پایین باید دقت کنید که از رنگ روشن با کاغذ دیواری با طرح‌های خلوت انتخاب کنید که باعث دل باز شدن سالن پذیرایی شما شود.

لطفا هنگام خرید کاغذدیواری به قابل شستشو بودن کاغذ دیواری توجه کنید. همه کاغذ دیواری‌های موجود در سایت دکوری قابل شستشو بوده و از بهترین برندهای موجود در بازار می باشد.

 

 

کاغذ دیواری پذیراییکاغذ دیواری پذیرایی

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *